Scroll to top
In stock

دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0

توضیحات

دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0

از مسیرهای خاکی گرفته تا مسیرهای کوهستانی، این دوچرخه جاینت با بدنه آلومینیومی این امکان را به دوچرخه سوار می دهد که با کنترل راحت تر و هندلینگ بهتر دوچرخه سواری کند. دوچرخه TALON جاینت اولین مدل دوچرخه کوهستان جاینت است و مناسب برای کسانی است که می خواهند دوچرخه سواری در کوهستان و مسیرهای خاکی را امتحان کنند و از این مسیرها لذت ببرند. همچنین این دوچرخه جاینت مناسب برای دوچرخه سواران تازه کاری است که شروع به دوچرخه سواری در مسیرهای کوهستانی  کرده اند. دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0 پرفروش ترین مدل دوچرخه های جاینت به حساب می آید. به دلیل دارا بودن ست لوازم مناسب و قیمت اقتصادی که در بازار جهانی دوچرخه دارد، در بین دوستداران دوچرخه کوهستان بسیار محبوب است.

دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0، دوازده سرعته است که با شانژمان شیمانو Shimano Deore و خودرو Shimano Deore و همچنین طبق قامه  ProWheel Charm ، راندمان سواری بسیار بالایی در مسیر های کوهستانی به دوچرخه سوار ارائه می دهد. این دوچرخه با دوشاخ رده بالای SXC32-2 RL 27.5  قفلشو این مزیت را دارد که در مسیرهای طولانی و سربالایی ها دوشاخ را قفل کنید تا حرکت نکند و همچنین در مسیرهای کوهستانی و سنگفرش شده خیابان و خاکی، دوشاخ را از حالت قفل باز بگذارید تا حرکت کند. قفلشو بودن دوشاخ، تأثیر زیادی در روند رکاب زدن دوچرخه سوار دارد و باعث می شود تمامی نیرویی که در هنگام پدال زدن به دوچرخه وارد می کند صرف جلو راندن دوچرخه شود و در مسیرهای سربالایی و حتی مسافت های طولانی، این انرژی وارده هدر نشود. دوشاخ رده بالای دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0 که باد و روغن کار می کند، بالاترین عملکرد و کارایی را دارد که باعث می شود ضربات ناشی از سرپایینی های شدید کوهستانی و مسیرهای پر پیچ و خم را دریافت کند و مانع برخورد این ضربات به دست و کتف دوچرخه سوار شود.

تنه آلومینیوم سبک (ALUXX) دوچرخه های Talon جاینت با استفاده از به روزترین تکنولوژی های موجود طراحی وساخته شده است و در رده off-road قرار می گیرد که مخصوص چرخ های ۲۹  طراحی شده تا بهترین بالانس و تعادل را بین کنترل و سرعت ایجاد کند. این دوچرخه  کوهستان جاینت با  تنه ی hardtail و یک دوشاخ با حرکت ۱۰۰ میلی متری بهینه سازی شده است که به بهبود کنترل و جذب تکان های جاده (به خاطر موانع) کمک می کند. برای دوچرخه سواران مشتاق off-road که به دنبال سرعت و راحتی بیشتر در مسیرهای  singletrack هستند، دوچرخه جاینت مدل TALON بلیت شما برای ماجراجویی کراس کانتری می باشد که لذت دوچرخه سواری را برای دوچرخه سوار دوچندان می کند.

در ایـران شـرکت صنعتـی و تولیـدی انـرژی موتـور بـا بیـش از چهـل سـال سـابقه فعالیـت، نماینـده انحصـاری دوچرخه های جاینـت، لیــو و مومنتــوم بــوده و مســئولیت تامیــن انــواع دوچرخــه ، لوازم دوچرخه سواری و  لباس دوچرخه سواری، راهنمایــی در خریــد و خدمــات پـس از فـروش ایـن نـام هـای تجـاری را بـه عهـده دارد. از این رو شرکت بزرگ انرژی، آماده ارائه خدمات و مشاوره جهت خرید دوچرخه و تمامی لوازم و تجهیزات دوچرخه سواری می باشد. فروشگاه اینترنتی انرژی موتور ارائه دهنده انواع دوچرخه حرفه ای و باکیفیت از قبیل دوچرخه برقی، دوچرخه کوهستان، دوچرخه کورسی، دوچرخه جاده و دوچرخه شهری، دوچرخه کودک و نوجوان برای دوچرخه سواران حرفه ای و آماتور است.

 

اطلاعات بیشتر

تنه :

آلومینیومی ALUXX

ست دو شاخه :

حرکت باد و روغن SXC32-2 RL 29, 100mm

فرمان :

Giant Connect Trail,780×31.8

کرپی :

Giant Sport, 7-degree

لوله زین :

Giant Sport, 30.9

زین :

Giant custom

دنده:

12 سرعته, Shimano Deore

شانژمان :

Shimano Deore

ست ترمز :

Tektro TKD143،دیسک هیدرولیک

خودرو :

Shimano Deore, 10×51

زنجیر :

Shimano

طبق قامه :

ProWheel MPX, 30t or 32t

توپی تنه :

cartridge

ست طوقه :

Giant GX03V 29, alloy, double wall, 21mm inner width

توپی چرخ :

Shimano, sealed bearing

پره :

stainless, 14g

تایر :

Maxxis Rekon 29×2.4 , wire bead

نظرات (0)

There are no reviews yet.

Be the first to review “دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) Talon 29 0”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.