Scroll to top

مسابقات قهرمانی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ای-اسپرتس

اشلی مولمن ، دوچرخه سوار آفریقای جنوبی ، برنده مسابقات قهرمانی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری ای-اسپرتس (Esports) شد .

افتتاحیه مسابقات قهرمانی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در ۹ دسامبر امسال با حضور دوچرخه سواران مرد و زن از سراسر دنیا برگزار شد . این مسابقات به صورت مجازی و از طریق نرم افزار زوئیفت برگزار شد که امکان دوچرخه سورای و دیگر برنامه های ورزشی را به صورت مجازی فراهم می کند . اشلی مولمن ، عضو تیم دوچرخه سواری CCC-Liv با پوشیدن پیراهن LIV، در این مسابقات شرکت کرد .
۵۵ زن از ۲۰ کشور جهان برای شرکت در مسابقات قهرمانی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در ۹ دسامبر شانس خود را امتحان کردند . شرکت کنندگان این مسابقه تلفیقی از دوچرخه سواران کوهستان ، جاده و حرفه ای های دنیای دیجیتال در برنامه زوئیفت بودند . این مسابقه از ۴ دور تشکیل شده بود که مجموع آن ۵۰ کیلومتر و ۴۸۳ متر بود . اشلی مولمن عضو تیم دوچرخه سواری لیو موفق شد با استفاده از دوچرخه لیو (Langma ) لانگمای خود از همان ابتدای مسابقه از دیگر شرکت کنندگان جلو بیفتد .
وی پس از پیروزی در این مسابقه ، درباره پیروزی در اینستاگرام گفت : پیروزی در مسابقات ای-اسپرتس مایه افتخار و خرسندی من است. ۲۰۲۰ سال عجیبی بود اما از اینکه عضو جنبش ای-اسپرتس و ورزش های مجازی هستم بسیار راضی ام .
مولمن علاوه بر شرکت در مسابقات مجازی زوئیفت به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسرجهان ، در دیگر مسابقات مجازی این پلتفرم ، تور دوفرانس مجازی نیز شرکت کرده و برنده عناوین متعددی شده است .

 

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.