Scroll to top
In stock

دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) XTC JR 24

توضیحات

دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) XTC JR 24

این دوچرخه نوجوان جاینت با بدنه آلومینیوم ALUXX سبک و تایرهای ۲۴ اینچی و استحکام و مقاوم بودن تنه باعث شده این دوچرخه برای نوجوانانی که تازه شروع به دوچرخه سواری کرده اند کاملا مناسب باشد. این دوچرخه از خانواده XTC ها است که دارای کمک فنر جلو برای مسیرهای شهری بوده و برای نوجوانان کاملا مناسب است . دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) XTC JR 24  با ست لوازم Shimano، ترمزهای ویبرک، تنه آلومینیومی سبک ALUXX با کمک جلو متحرک طراحی و تولید شده است. این دوچرخه نوجوان، با رنگبندی و شکل ظاهری متنوع بهترین انتخاب برای فرزند شما است.

انتخاب دوچرخه مناسب برای نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. از این رو، ترغیب کودکان و نوجوانان به ورزش و تحرک، مستلزم انتخاب دوچرخه ای مناسب و باکیفیت است. جاینت با درنظر گرفتن سلایق تمامی  افراد در سنین مختلف، دوچرخه ها را طراحی و با به روزترین تکنولوژی های موجود تولید می کند. فرزند شما می تواند در این سنین از مسیرهای خاکی عبور کند، مسیرهای پر پیچ و خم را درنوردد و به دنبال ماجراجویی برود و از ورزش و تحرک لذت ببرد.

در ایـران شـرکت صنعتـی و تولیـدی انـرژی موتـور بـا بیـش از چهـل سـال سـابقه فعالیـت، نماینـده انحصـاری دوچرخه های جاینـت، لیــو و مومنتــوم بــوده و مســئولیت تامیــن انــواع دوچرخــه ، لوازم دوچرخه سواری و  لباس دوچرخه سواری، راهنمایــی در خریــد و خدمــات پـس از فـروش ایـن نـام هـای تجـاری را بـه عهـده دارد. از این رو شرکت بزرگ انرژی، آماده ارائه خدمات و مشاوره جهت خرید دوچرخه و تمامی لوازم و تجهیزات دوچرخه سواری می باشد. فروشگاه اینترنتی انرژی موتور ارائه دهنده انواع دوچرخه حرفه ای و باکیفیت از قبیل دوچرخه برقی، دوچرخه کوهستان، دوچرخه کورسی، دوچرخه جاده و دوچرخه شهری، دوچرخه کودک و نوجوان برای دوچرخه سواران حرفه ای و آماتور است.

 

اطلاعات بیشتر

تنه :

آلومینیومی ALUXX

ست دو شاخه :

HL steel, 50mm

فرمان :

Giant Sport, alloy, 31.8

کرپی :

forged alloy Ahead, 8-degree

لوله زین :

alloy, 27.2

زین :

Giant Jr. Sports

دنده:

7 سرعته، Shimano RevoShifter

شانژمان :

Shimano Tourney

ست ترمز :

ویبرک, alloy, linear pull

خودرو :

14×34

زنجیر :

KMC HV500

طبق قامه :

32t, 140mm

توپی تنه :

Semi-cartridge

ست طوقه :

Giant Kids 24″, alloy

توپی چرخ :

nutted, 28h

پره :

stainless, 14g

تایر :

Giant Junior Sport, 24×2.1, 22 tpi

سایر ویژگی ها :

دارای جک

نظرات (0)

There are no reviews yet.

Be the first to review “دوچرخه جاینت مدل (۲۰۲۱) XTC JR 24”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.