Scroll to top

همایش سالیانه شرکت انرژی موتور در هتل آزادی

امسال نیز همانند سال گذشته در روز ۲۶ بهمن ماه تمامی نمایندگان از سراسر ایران برای حضور در همایش سالیانه شرکت انرژی موتور در هتل آزادی گرد هم آمدند.

همایش انرژی موتور ۹۶

در روز اول پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و خواندن سرود ملی توسط حاضرین، برنامه با سخنرانی آقای نوید نیکبخت، مدیر عامل جاینت ایران آغاز شد، سپس آقای شفیعی درباره فروش دوچرخه، آقای کشاورز در ارتباط با فروش لوازم و خانم نوروزی در مورد تبلیغات به سخنرانی پرداختند. در پی تجلیل از برترین ها از جمله: نمایندگان، ورزشکاران، همکاران و هیئت های دوچرخه سواری و صرف میان وعده، خانم دکتر آزاد فدا درباره روش های نوین فروش و بازاریابی مشغول به سخنرانی شدند. آقای دکتر رفیعی پیرامون فروشگاه جاینت تهران و آقای رحمتی نیا بعد از صرف ناهار درباره واحد خدمات پس از فروش توضیحاتی را ارائه دادند و در نهایت آقای دکتر آبگون به اجرای کارگاه فروش موثر پرداختند. در انتها با گرفتن عکس دسته جمعی خانواده بزرگ انرژی موتور و میهمانان، روز اول به پایان رسید.

در روز دوم، ۲۷ بهمن ماه، از انواع مدل های دوچرخه، لوازم، پوشاک و محصولات ۲۰۱۸ رونمایی شد و نیروهای متخصص شرکت محصولات را به حاضرین معرفی کردند. سپس قرعه کشی عمومی شرکت انرژی موتور برگزارگردید و جوایز ویژه و لوح تقدیر به نمایندگان اهدا شد. بعد از پذیرایی، برنامه با گپ و گفت خودمانی میان اعضای شرکت، نمایندگان و میهمانان خاتمه یافت.

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.