Scroll to top

داستان دوچرخه ریس والاس

جستجو و نجات- داستان دوچرخه ریس والاس

جدیدترین داستان Ride Unleashed ، مربوط می شود به ریس والاس کانادایی Reece Wallace ، ورزشکار جهانی free ride . جدیدترین دوچرخه Reign Advanced Pro 29 ساخته شده به صورت سفارشی و دست ساز برای Reece ، که به طور خاص برای پروژه او تولید شده است،هدف  Reece نه تنها تولید یک محتوای جذاب ، بلکه همچنین توجه به نقش مهم ، اما اغلب نادیده گرفته شده ی جستجوگران و تکنسین های نجات در زندگی علاقه مندان به ورزش در فضای باز است.

 

ریس دوست دارد دو علاقه بزرگ  خود را در زندگی تلفیق کند: دوچرخه سواری free ride  و پرواز. سال گذشته وی ویدئویی در مورد بارگیری دوچرخه کوهستان Reign Advanced خود در هواپیمای ۴۶ ساله سسنا و جستجوی مسیرهای جدید برای سوار شدن در جزیره ونکوور تولید کرد. امسال ریس ماجراجویی جدیدی را در پرواز آغاز کرد. این حرکت او برای افرادیست که در پیدا کردن و نجات کوهنوردان، دوچرخه سواران کوهستان و سایر کاوشگرانی که دچار مشکل شده اند، تلاش می کنند.

مانند بسیاری از ورزش های اکشن ، میزان قابل توجهی از خطر دوچرخه سواری در کوهستان وجود دارد. اما اکثر ما به عنوان بخشی از برنامه ریزی قبل از رکابزنی، پیش بینی و عواقب خطرات احتمالی را نداریم. این کلام یک خلبان برای آماده بودن است. من به عنوان یک خلبان، آموزش دیده ام تا درباره شرایط پیش بینی نشده ای که می تواند هنگام پرواز یا دوچرخه سواری رخ دهد، تصمیم گیری کنم.

 

Reign Advanced Pro 29 دارای رنگها و طرح های های مشابه Buffalo است، خطوط  بزرگ زرد رنگ، با رگه های قرمز و سفید. این دوچرخه مردم را به طرح سوالات مختلف دعوت می کند. ریس در این مورد می گوید: امید من این است که باعث جلب توجه در مورد گروه های نجات SARTECH کانادا شود. داشتن نشان RCAF و S&R در طراحی ها، ادای احترام به خدمات فداکارانه ای است که اغلب دیده نمی شود. من همچنین امیدوارم که دوچرخه تأثیر مثبتی بر روحیه این تیم جستجو و نجات بگذارد. آنها تلاش می کنند تا ما را در ماجراجویی های خود چه روی زمین و چه در خارج از زمین ایمن نگه دارند و از این بابت باید سپاسگزار باشیم.

منبع خبر: واحد تبلیغات انرژی موتور

Ride Unleashed

 

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.