Scroll to top

دوازدهمین سالگرد رویداد RIDE LIKE KING

دوچرخه سواری برای دنیای بهتر با دوازدهمین سالگرد رویداد RIDE LIKE KING

جاینت با همکاری و مشارکت WBR  (سازمان مردم نهاد امداد جهانی دوچرخه ) و ZWIFT، دوازدهمین ایونت سالانه RIDE LIKE KING را برگزار می کند .
این رویداد سالانه برای گرامیداشت کینگ لیو مؤسس جاینت که سال ها زمان خود را وقف به اشتراک گذاشتن علاقه زیادش به دوچرخه سواری با تمام جهان نموده است ، آغاز می شود .

 به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رویداد امسال (RLK 12) تاکید بیشتری بر دوچرخه سواری در سطح جهانی و کمک برای دوچرخه سواری به مردم در مناطقی است که بیش از دیگران به آن نیاز دارند .

این رویداد شامل سواری در جاده و حتی مسیرهای مختلف است که در کنار این ها ، رقابت های ویژه و اهدای محصولات و… وجود دارد.

به مناسبت دوازدهمین سالگرد این رویداد ، جاینت با هنمکاری WBR به ازای هر ۱۲ کیلومتر در طول ۳ روز ، یک دوچرخه مخصوص به کسانی که در مناطق محروم دنیا زندگی می کنند اهدا می کند .

شرکت کننده ها نیز می توانند با کمک های نقدی در خرید و توزیع این دوچرخه سهیم باشند.

این رویداد به دسترسی دانش آموزان در مناطق محروم به مدارس و آموزش کمک کرده و به کادر درمان  این اجازه را میدهد تا راحت تر به محل های درمانی دسترسی داشته باشند .

کمپانی جاینت با همکاری ZWIFT باعث گسترش این ایونت شده است ، به این شکل که از ۴ بخش تشکیل شده که یکی از بخش ها مختص بانوان می باشد و از ۱۴ الی ۱۶ آگوست برگزار می شود. Paddy Bevin دوچرخه سوار حرفه ای تیم CCC ، که جاینت اسپانسر او است و قهرمان دوچرخه سواری سابق آمریکا Rahsaan Bahati که اکنون سفیر جاینت هم است، در این رویداد حضور خواهند داشت.
به تمامی شرکت کنندگان کیت مخصوص داده می شود و همچنین پیراهن های جاینت که توسط کینگ لیو امضا شده اند به شرکت کنندگان اهدا می شود.

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.