Scroll to top

نتایج مسابقات قهرمانی ملی تیم دوچرخه سواری لیو

نتایج مسابقات قهرمانی ملی تیم دوچرخه سواری لیو

۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱

کاپکی ، دوچرخه سوار بلژیکی ، قهرمان مسابقات شد.

تیم ورزشکاران جهانی لیو در کشورهای خودشان مسابقات قهرمانی را در این هفته به پایان رساندند. لات کاپکی ، دوچرخه سوار بلژیکی بار دیگر موفق شد قهرمان این مسابقات در بلژیک شود.
این دوچرخه سوار بلژیکی علاوه بر پیروزی در بخش رکوردزنی در چهارشنبه ، موفق شد قهرمانی را در روز یکشنبه از آن خود کند. وی که عضو تیم جهانی دوچرخه سواران لیو می باشد ، توانست ۸ کیلومتر مانده به خط پایان را به تنهایی شتاب بگیرد و قهرمان این مسابقه شود. او هم چنین از هم تیمی خود ، والری دمی برای پیمودن بیشتر مسیر در دو ساعت اول مسیر تشکر کرد که به او کمک کرد انرژی خود را برای لحظات پایانی حفظ کند.
وی در خصوص این مسابقات گفت : سرعت بسیار بالا بود و همه شرکت کنندگان تمامی تلاش خود را کردند.من میدانستم این تنها شانس من برای پیروزی خواهد بود. در کیلومترهای پایانی، هم تیمی من والری بار دیگر قدرت خود را نشان داد. در این مسابقات با اختلاف ۱۹ ثانیه ای با هم تیمی خود نهم شد .
در لهستان ، مارتا جاسکولسکا برای بار دیگر در قسمت رکورد زنی موفق شد رتبه سوم را در بین بانوان کسب کند

. وی همچنین در مسابقات قهرمانی ملی لهستان مقام سوم را به خود اختصاص داد.
ثریا پالادین نیز در ایتالیا موفق شد در بخش رکورد زنی به مقام دوم دست پیدا کند. او در مسابقات قهرمانی ایتالیا دهم شد. دیگر دوچرخه سواران تیم جهانی لیو، (سوفیا بریزولو و سابرینا استولتینز) نیز در کشورهای خود (به ترتیب ایتالیا و هلند) ششم شدند.

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.