Scroll to top

دوچرخه سواری همچون  RLK13 – King

دوچرخه سواری همچون  RLK13 – King

2021 MAY 14TH-16TH (24 ام تا ۲۶ام اردیبهشت ۱۴۰۰)

مکان: سراسر دنیا
گروه Giant، شرکت مادر برندهای Giant ،Liv ،Momentum و CADEX، برای رویداد سالانه Ride Like King خود دوباره با World Bicycle Relief و Zwift همکاری می کند. اکنون در سیزدهمین سال تاسیس این رویداد، جشنی با مشارکت King Liu بنیانگذار گروه Giant، با تمرکز بر دوچرخه سواری و در تاریخ ۱۴-۱۶ ماه می (۲۴ ام تا ۲۶ام اردیبهشت) برگزار می شود. ” RLK13″ دوچرخه سواران سراسر دنیا را دعوت می کند تا در برنامه های گروهی مجازی (آنلاین) یا گشت و گذار در فضای باز در گروه های خود شرکت کنند. امسال شش رویداد سواری Zwift با گزینه آزاد یا “فقط زنان” برای هر رویداد برگزار می شود.

سوار بر دوچرخه، برای جهانی بهتر- ۱۴-۱۶ ماه می

RLK 13 شامل مسابقات ویژه، محصولات و فرصت های مختلف برای مشارکت در کمک به دوچرخه سواری از طریق World Bicycle Relief (امداد جهانی دوچرخه)، یک گروه خیریه جهانی، می باشد که به همبستگی مردم در کشورهای در حال توسعه کمک می کند.
به مناسبت ۱۳ امین سالگرد رویداد “سواری مثل King”، به ازای هر ۱۳۰۰ کیلومتری که در طی رویداد دوچرخه سواری RLK13-Zwift طی شود، یک دوچرخه Buffalo از World Bicycle Relief (خیریه و امداد جهانی دوچرخه) اهدا می شود. گروه Giant نیز با دو برابر کردن کل دوچرخه های اهدائی تاثیر مثبتی در این امر خواهد داشت. سال گذشته بیش از ۲۷۰۰ نفر در این رویداد شرکت کردند که با پیمایش تقریباً ۱۲۰،۰۰۰ کیلومتر، امکان تهیه ۱۰۰ دوچرخه Buffalo را برای افراد نیازمند فراهم کردند. این دوچرخه ها مختص بارهای سنگین، مسافت های طولانی و زمین های ناهموار طراحی شده اند. آنها توسط گروه Giant تولید و توسط کارکنان World Bicycle Relief در مناطق محلی در سراسر جهان مونتاژ می شوند.
منبع خبر: واحد تبلیغات انرژی موتور
مترجم: آرش صدق گویا
#ridelikeking #rideforabetterworld

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.