Scroll to top

مسابقات آیرون من ۲۰۲۰

آرون رویل برنده مسابقات آیرون من ۷۰.۳ (IRONMAN 70.3 SUNSHINE COAST)

آرون رویل با اسپانسرینگ جاینت توانست در مسابقات آیرون من سال ۲۰۲۰Ironman 70.3 Sunshine Coast که در شهر ساحلی مولولبا در کویینزلند استرالیا برگزار شد ، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته و برنده این مسابقات شود .
آرون رویل دونده دوی استقامت المپیک است که علیرغم تجربه کم در چنین مسابقاتی ( او در سال ۲۰۱۷ توانسته بود مسافت نصف این مسابقه را یکبار بدود) ، توانست به مقام اول این مسابقات دست پیدا کند .
او معمولا در طول سال مشغول شرکت در مسابقات آی تو یو (ITU World Triathlon Series ) در سراسر دنیا بود اما بعد از شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر رروی مسابقات و حرفه اش تصمیم گرفت به استرالیا برگردد .
این مسابقه با شنا در مسافت ۱.۹ کیلومتر در ساحل مولولبا آغاز شد . آرون توانست در این مرحله با اختلاف ۵ ثانیه و بعد از جاش آمبرگر دوم شود . در مرحله دوم مسابقات آرون با استفاده از دوچرخه Trinity Advanced Pro ، CADEX 4-Spoke Aero Tubular و CADEX Aero Disc Tubular مسافت ۹۰ کیلومتری را پشت سر گذاشت. دوچرخه او در این مسابقات از لحاظ سرعت در رده دوم قرار گرفت .
مرحله آخر این مسابقات شامل دوی استقامت می باشد . آرون توانست در این مرحله رکورد جدیدی از خود به جای گذاشته و این مرحله را با ۱:۱۲:۳۸ به پایان ببرد و او توانست حدود ۱ دقیقه زودتر از نفر دوم ، مکس نیومن به پایان مسابقه برسد . او با توجه به تجربه محدود خود در این مسابقات توانست عملکرد بسیار راضی کننده ای داشته باشد .

هم چنین ورزشکار تایوانی ، یو هیسایو ، توانست با استفاده از دوچرخه Trinity Advanced Pro triathlon ، CADEX 4-Spoke Aero Tubeless و CADEX Aero Disc Tubeless رکورد خود و تایوان را بشکند.

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.