Scroll to top

مارک جهانی دوچرخه سواری Liv

مارک جهانی دوچرخه سواری Liv

مارک جهانی دوچرخه سواری Liv به تولید دوچرخه های مخصوص زنان اختصاص دارد و محبوب ترین مدل های موجود در بازار مانند دوچرخه جاده Langma و دوچرخه کوهستان Pique را تولید کرده است. تفاوت عمده دیگری که بین Liv و سایر مارک های جهانی وجود دارد این است که این دوچرخه ها فقط برای زنان ساخته نشده اند: آنها همچنین توسط زنان ساخته شده اند.
Liv توسط رئیس Giant Global Group خانم بونی تو تاسیس شده است ، برند خواهر Giant Bicycles بوده و در سال ۲۰۰۸ متولد شده است. خانم تو (tu) خودش یک قهرمان دوچرخه سواری بانوان است.. این مارک زمانی تاسیس شد که او می خواست در یک رویداد خاص دوچرخه سواری شرکت کند و نمی توانست کیت مناسب خود را پیدا کند، که علاوه بر راحتی، عملکرد خوبی داشته باشد. این شروع یک مأموریت شخصی بود که درک خوبی از بازار را نیز نشان می داد.
به هر حال ، دوچرخه سواری زنان سریعترین بخش در حال رشد در این ورزش بوده و هست. در این صنعت که به طور سنتی تحت سلطه مردان قرار دارد ، Liv از تعداد قابل توجهی از زنان در هر نقش و در هر مرحله از مراحل طراحی و مهندسی از مفهوم تا ایجاد و از گفتگمان با زنانی که برای کار با دوچرخه ها تلاش می کنند، به وجود آمده است.
#LivCommitted

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.